poniedziałek, 1 grudnia 2014

Pierwszy przegląd prasy



Zbieram się do tego przeglądu prasy już dobre dwa tygodnie. O ile na przeglądanie gazet czas jest, o tyle przelanie na papier swoich wrażeń nie jest już takie proste.

 "Cztery kąty" nr 12-2014 

Tematem przewodnim tego numeru jest kuchnia. (Szczerze - liczyłam, że będą nim Święta, ale się przeliczyłam). Po przejrzeniu gazety doszłam do wniosku, że moja kuchnia - pomimo, że mieszkam w swoim domu dopiero 3 lata - jest do niczego. Warto przejrzeć ten numer jeśli ktoś planuje remont lub zmianę kuchni. Bardzo ciekawe pomysły.

W całym numerze uderza jedno. Ciemne podłogi. Ostatnio bardzo lansowane przez różnego typu znawców i architektów - niestety, nikt nie mówi o ich praktyczności. A ja powiem! Merbau na całej powierzchni domu. Lakier półmat... Zgadnijcie ile razy w tygodniu zmywam podłogę? Ciemna podłoga musi być przecierana codziennie! Widać na niej każdą kropelkę, pyłek i każde jedno dotknięcie paluszkiem lub bosą stopą.

Na str. 76 "Zrób to sam" - Wijemy wianek - Ozdoba świąteczna krok po kroku. Tylko jakiś level hard. Niestety takich zdolności manualnych nie mam. Może Wy macie? Gdyby ktoś robił takie cudo w domu podeślijcie zdjęcia. Jestem ciekawa co Wam wyjdzie.

Plus "Czterech kątów"-  dużo obrazków, mało treści. Kto ma dzieci i dom na głowie, wie dlaczego jest to duży plus gazety. W pozostałe dwie pozycje nie zdążyłam zagłębić się tak jak chciałam. Przy moim trybie życia mam czas tylko na przeglądanie zdjęć i krótkie felietony.

"Zwierciadło" nr 12 (2018) GRUDZIEŃ 2014

Zaczyna się od tego co kocham przed świętami najbardziej - cztery pierwsze strony to reklama biżuterii. Ogólnie bardzo nie lubię reklam. Biżuteria to wyjątek. Można zawsze zostawić taką gazetę na tak zwanym widoku - koło gazet motoryzacyjnych na przykład. W moim przypadku raz podziałało:)

Na stronie 30 felieton Macieja Stuhra. Niestety, albo jestem za głupia, albo za mało wypiłam, żeby zrozumieć abstrakcyjność tekstu. Może za mało się skupiłam?

Za to strona 36 i mój ukochany Artur Andrus nie zawiódł tekstem pt. "Ala Gioconda". Bardzo polecam!

"Pani" nr 12(291) ROK XXV, GRUDZIEŃ 2014

Bardzo dużo reklam (ale Apart ma tu 10 pierwszych stron!)

Nie przeczytałam co prawda wywiadu z Romą Gąsiorowską, ale nacieszyłam oczy jej stylizacjami (wg. Michała Kuś) sfotografowanymi przez Zuzę Krajewską.

Niestety felietonów jeszcze nie czytałam... Ciężko wyłuskać je spomiędzy reklam.

Za to ostatnia strona i cytaty z Pani z Grudnia 1924 (czyli sprzed 90 lat!) boskie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz