piątek, 20 lutego 2015

Perfekcyjna Pani Domu?



Wchodzę na tego mojego bloga i tak sobie ciągle myślę... Czegoś mi tu brakuje. I patrzę, i myślę... i wiem! Przecież Pani w domu nie tylko sprząta, gotuje i wychowuje dzieci. Naturalnym jest, że człowiek PLOTKUJE! Tak, tak! Człowiek, nie tylko kobiety. Mężczyźni również. Na pierwszy ogień mojego plotkowania pójdzie ....


 Zdjęcie: www.gala.pl
Fot. Iza Grzybowska/Voyk Management

MAŁGORZATA ROZENEK :)

No ludzie! Ja wszystko rozumiem. Ja nawet rozumiem, że takie są ramy programu, że ona musi wyglądać jak napompowana lalka barbie mówiąc o prasowaniu koszuli. Rozumiem też, że jest nieocenioną pomocą jurorską w programie o remontach i własnoręcznym wykańczaniu domu. Choć w niektórych odcinkach wydaje mi się mądrzejsza od architektów -współjurorów. Jednak stawiam otwarte, publiczne pytanie: Co wspólnego ma Perfekcyjna Pani Domu z prowadzeniem hotelu? Ja rozumiem, że Gordon Ramsay może jeździć po Ameryce i szukać hoteli w fatalnym stanie i w pięć dni stawiać je na nogi, ja rozumiem Magdę Gessler, która z baru mlecznego robi w trzy dni restaurację ocierającą się o gwiazdki Michelina, ale co Pani Rozenek może zaproponować hotelarzom? To tak jakbym ja teraz stała się jurorką w programie typu "From Ladette to Lady". No bo przecież "pasjonuje" się arystokracją, znam tyle o ile zasady savoir vivre, to czemu nie? 

Nie uważacie, że w środowisku celebrycko restauratorskim jest milion osób, które w tym względzie mają większy autorytet?

A już, żeby się doczepić: nie uważacie, że Perfekcyjna Pani Domu nie powinna NIGDY pokazywać majtek?

I już na sam koniec, żeby nie było: otwarcie przyznaje się do posiadania książki "Perfekcyjna Pani Domu. Poradnik" i korzystania z niej regularnie, bo co by nie mówić jest przydatna. I oglądam, choć może nieregularnie, PPD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz