poniedziałek, 23 lutego 2015

Pasta jajeczna z kiełkami

Dziś wpuszczamy trochę wiosny. W mojej kiełkownicy, zakupionej na allegro za jakieś 10 zł, wyhodowałam sobie kiełki. Trzy dni podlewania i są - piękne, zielone i smaczne. Posiałam mieszankę ostrą ( wg. opisu w jej skład wchodzi: rzeżucha, gorczyca i rzodkiew) jest tylko jeden problem. Nikt u nas nie lubi kiełków, a przynajmniej nikt nie lubi ich w formie naturalnej. Przez te trzy dni wymyśliłam więc, że świetnie będą pasowały do pasty kanapkowej. I oto ona.




Jajeczna pasta kanapkowa z szynką i kiełkami

Składniki:

3 jajka,
0,5 kiełkownicy kiełek (moja kiełkownica ma średnicę 20 cm., posadziłam jedno piętro) ostrych,
5 plasterków chudej szynki,
majonez,
sól, pieprz.

Wykonanie:

1. Ugotuj jajka na twardo. Odstaw do wystudzenia.
2. Pokrój szynkę na drobne kawałki, kiełki porozrywaj i również posiekaj, ale na duże kawałki.
3. Posiekaj jajko na drobno.
4. Wymieszaj wszystkie składniki i posól. Odstaw na 10 min do przegryzienia. Dodaj majonez. Dopraw do smaku.



Moje uwagi:

1. Inna wersja tej pasty to szczypiorek zamiast kiełków.
2. Szynkę możesz zastąpić wędzoną rybą.

Smacznego!


ALE JAJA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz